terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Saturday, November 6, 2010

dina sakit telinga





pagi khamis sebelum g skolah dina mengadu dier sakit telinga.... saya igt kan sakit biasa jer... dulu dier pernah jugak sakit telinga.. tapi bila bawak g klinik rupanyer ta*k telinga dier keras...


petang balik skolah pun dier kata sakit telinga juga... saya main2 jawab ke dier... "dina suka sgt sepah umah.. dh ader kutu b#b*. skrg kutu b#b* tu dh masuk lam telinga dina..."

sekali tgh malam tu dier dh menangis2... rupanyer dier demam. dina mmg la manja sket.. terutama ngan abah dier.. kalau sakit sket.. nangis nyer mmg hebat... mlm tu hubby bagi dier ubat demam yg ada kat umah ni dulu....

tghari tu dier demam lagi...tapi hubby xder... (smlm pg hubby main golf). saya kata ke dia..tunggu abah balik la baru g klinik.... tapi saya bagi juga la ubat demam ke dier..

malam.. hubby bawak dina g klinik an-nur kat presint 14. doktor kata ada jangkitan kuman.

so dpat la 2 jenis ubat ni.. satu ubat demam dan satu antibiotik...




pagi ni dah xder demam ... so saya bagi dier makan antibiotik je la....

>>>>cepat baik yer dina.. nanti leh tolong mama jaga hadif dan kemas umah...

No comments:

Post a Comment