terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Tuesday, November 30, 2010

KU SANGKA KAN NETBOOK KU ROSAK...

saya betul2 ingat si dia ni rosak.. sbb bila saya tekan button ON je.. misti dia x ON2.. kalau x der si dia ni susah la saya nak bertenet kat umah... sbb saya dah selesa dengan dia... (kat umah ni byk perkakasan komputer... padahal yg guna 2 orang jer... kami ada 2 unit destop dan 3 unit laptop...)






maka pada hari isnin lepas.. saya pun bawa la si dia untuk dapatkan rawatan kat fujitsu service center...


bila saya ngadu kat customer service mengenai masalah ni... terus dia tanyer .."ada bawak adaptor?" saya kata "xder".....


sambil tunggu dier caj bateri netbook saya.. kami borak2 la .. borak2 pun bukan isu remeh temeh tau.. bila dier tau saya keje ngan gomen.. terus la cerita isu semasa yang keluar...





x lama pas tu dier kata.. "puan... ok je boleh ON nih... " memang pun boleh ON .......haiiyyakk.. rugi duit teksi saya pergi balik ke Menara Olympia ni.......(korang tengok gambar atas ni tetap hitam kan skrin dier.. memang pun..! sbb ni gambar semasa dier x ON.. heheh)
rupa2nya adaptor saya yg problem .... harga satu adaptor kalau nak tukar baru la saya tahu.. sangat la mahal..! RM300... ooo.. tidak sama sekali... nanti saya carik adaptor cap ayam jer... buat sementara saya pinjam adaptor hubby... (walau pun x sama brand tapi masih boleh caj netbook saya..)

No comments:

Post a Comment