terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Friday, November 19, 2010

LAMAN CERDIK ANNUAL CONCERT DAY - PART 1




Khamis 11 November 2010 concert day sekolah fikry. lps amek dina dr sekolah saya terus ke dewan presint 16 sbb fikry kene sampai awal sbb kena bersiap2 nak pakai baju persembahan, nak mekap2 la... sy plan lpas htr fikry saya nak balik umah dulu sbb ader sejam lebih lagi sebelum konsert..dina pun x makan n salin baju skolah lagi...tp sbb ari dah hujan dan mengenang kan susah nak dpt parking (saya dpt parking btl2 depan dewan ... >>> betapa vip nya saya kan..?) jadi saya tunggu jelah dalam dewan. fikry plak saya dah htr ke bilik persalinan (lepas uruskan tukar baju dier dan tunggu kejab saya terus turun ke dewan)



patutnya konsert mula pukul 2, pastu postponed pukul 2.30..pas tu postponed lagi... (sbb tunggu tetamu vip yg x berapa nak vip - kaum kerabat owner laman cerdik) at last pukul 3 ptg baru konsert start. saya dah siap2 ngan bekal cucur ikan bilis, air tin n goreng pisang.




moh kita layan gambau di sepanjang konsert...








banner annual concert laman cerdik menyambut kehadiran tetamu








dina dan fikry posing sebelum fikry pergi bilik persalinan nak tukar baju dan mekap2. dina dari pagi sampai petang pakai baju pra sekolah jer x salin2.. sian dier penat ... sampai tertidur2 tunggu konsert start pukul 3....









haaa... ni dier superhero mama yg dah siap dengan persalinan baju kuning.. dah macam pesen M Daud Kilau plak mama tengok...







kanak2 lain pun sibuk salin baju dan bersiap2...yg atas ni nanti buat persembahan tarian lagu hindi








fikry mula2 malu nak campur ngan kawan2 dier.. asek berkepit ngan saya dan dina jer...







last2... ini la rupayer bila dah berkawan... main laga2 perut yg x berapa nak muncit dgn kawan2 dier...






4 sahabat bergambar..... masa nibelum mekap lagi.... baru siap slain baju... nampak berisi je fikry dalam gambar nih...








cute nyer anak mama....







background dewan........






teacher nor .. guru besar laman cerdik








para graduan laman cerdik .. (umur 6 thn shj) ... masa ni dierg nak nyanyi ... tapi saya dah lupa nyanyi lagu apa...(baru ingat.. dier nnyanyi lagu hooray... - allahyarham sudirman haji arshad)








haaa... konsert dimulakan dgn persembahan budak2 4 thn... (kombinasi presint 11 dan 9) ..... ingatkan dierg menari lagu2 tahun 70an ke apa... rupanya lagu amy mastura -sha nana







apa ayie buat tertonggeng2 tu...







cute kan... budak2 kecik menari....








kan main lagi twist....








apsal yg lain berdiri yg sorg tu duduk.... hahahha.. kelakau tau tgk budak2 kecik ni menari... ader yg buat cam ni .. ader yg buat begitu..... sgt cute!!!!








habis.... sekian terima kasih.... overall pandai juga la anak mama ni menari.. walaupun kat umah malu nak prektis depan mama.....



yg baju serba hitam tu cikgu pengiring ... merangkap koreografer dierg....




pasni kita tgk persembahan yg lenlain lam konsert part 2 plak hokey..!






No comments:

Post a Comment