terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Saturday, November 13, 2010

LEGGING UNTUK SARAH





saya dah lama cari legging untuk kanak2 pompuan kat umah ni.. tujuan utama utk dipakaikan dengan dress yg dh pendek2.. syg la kan.. beli dress mahal2 tapi dpt pakai kejab jer...


kat bawah ni contoh legging


credit to gap website



atas tu contoh printed legging. saya amek dr gap website....sesuai kalau pakai dgn dress/blouse yg kosong







credit to children place website

yg atas ni plak jenis plain tapi ruched kat tepi...kalau kat oversea senang la nak cari legging ni... kat mesia ni susah sket... saya pernah jumpa kat mothercare tapi x berapa cantik dan mahal plak...kat pumpkin patch pun ader dan gap pun ader...cantik gak la.. tp kedai2 ni kalau nk beli kene g MV atau OU.. alamanda ni aper je yg ader...

semalam ader jualan puspanita kat opis saya.. byk la brg yg dijual.. plg byk pakaian la.. ader baju kurung, jubah, tudung, tshirt.. baju budak2.. baju branded reject yg biasa org jual online pun ader..selain tu ader la makanan .. mekap2..kerongsang...dan macam2 lagi la ader...dulu2 saya suka juga melawat jualan ni.. tp lepas dh 8 tahun keje kat situ.. cam dh x excited dh .. tapi semalam saya pergi sbb saya nak buat spek baru.. (sini pun ader booth jual dan buat spek..harga of coz lagi murah dari kedai..)

kat satu booth ni dier jual baju branded .. skali saya nampak la satu tight yg ala2 legging cam kat bawah ni... (can be considered as legging gak kot..)




cantik tak..? saya beli 3 ... hitam , merah ngan pink..(memang ader 3 kaler jer pun...) lam gambar ni ader 2 je la.. sbb 1 lagi sarah dah pakai... selai 10 hengget.. 3 lai dier bagi 28 hengget... murah ke mahal yerkk...



tengok tu anak dara ni dh melaram dengan legging pink ... baju yg sarah pakai ni saya beli masa dier umur 12 bulan kat guess. masih boleh pakai tapi dah singkat.. sbb tu saya cari legging.
gambar atas tu sebelum g MV pg tadi...
saya igt nanti nak cari juga kat dina selai dua.. tapi dina x byk baju cam sarah ni.. sbb dier prefer pakai blouse ngan jeans....

No comments:

Post a Comment