terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Thursday, November 11, 2010

MAKAN MALAM SAYA




malam td hubby balik lambat lagi ... kalo hubby x balik mkn kat umah biasa sy x masak.. sy beli je utk saya dan kanak2 ni...

mlm semalam saya makan burger, roti boy dan satu lagi roti yg ader isi kari ayam kat dlm.. kanak2 plak makan roti yg dibalut ngan sosej...( satu sorg jer utk kanak2.. mak dier yg makan berbilang2 roti... )


malam td pk punya pk aper la saya nak makan.....konon nak bawak kanak2 ni g alamanda nak makan kat JM Beriani .. tp kalau hubby x der rase x seronok plak... pk punye pk nak makan aper .. skali dh pukul lapan suku daaaa... dh terlewat kalau nak ke alamanda... sbb kalau ke sana saya suka pergi cepat.... pkl lapan tu kira plg lewat la.. sbb kalau x nanti org dh ramai... (ader kje shopping complex yg x ramai org... kan syok kalau ader shopping complex yg khas utk sy sorg jer... --->>>>berangan ngalahkan anak raja...eh bini raja... hehehe)



akhirnya saya ke Umai Cafe di Presint 14 jer.... pesan nasi goreng umai dan mee sup. sementara tunggu dierg masak saya g Cambriedge English Learning Centre (next entry) nak survey aper course yg di offer utk kanak2 cam dina dan org cam saya ni la...






ni mee sup untuk kanak2 bertiga tu... xder sayur mayur ..xder bawang goreng tabur... tp mee misti xtra sbb 3 org nk makan (tu sy yg request ) licin hingga ke titisan sup yg terakhir kanak2 ni makan. sedap la gamak nyer.. kalau xsedap pun sbb dierg ni lapar... (kanak2 mana tau sendap x sendap kan..?? mama masak x sendap pun korg kata mama hebat.. masak sendap...)




haaaa.... ni mama dierg punya plak... nasik goreng umai... nasik goreng kicap biasa jer... tapi ader tambahan ayam goreng kunyit + kacang panjang dan telur mata kerbau... 1st time saya makan nasik ni masa ngandung kan hadif... masa tu saya rase sgt sedap.. tp sekarang saya rasa biasa2 jer... (rasanyer kalau saya yg buat nasik goreng kicap tu lagi sedap... hihihih... -->>>angkat bakul sendiri)



ketika entry ini ditulis... makanan2 di atas telah selamat dihadam dengan jaya sekali....

No comments:

Post a Comment