terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Wednesday, December 15, 2010

BALIK KAMPUNG

perasan tak..? entry saya sejak dua menjak ni semua pasal makanan jer kan...?(apa nak buat kan.. dah tuan blog kuat makan...hehehe)


so ari ni tukar angin sket.. ni kisah 2 minggu lepas tapi x sempat nak buat entry sbb kat kampung lagi la x dapat nak ngadap laptop...


jumaat 10.12.2010 saya balik kampung... balik kali ni lama sket .. sbb adik saya yang bongsu nak kawen...


janji ngan hubby balik lepas solat jumaat... tapi dier ader byk aktiviti ari tu.. ader photoshoot utk cover album la.... ada appt ngan bank lar... last2 pukul 4 baru habis semua program dier...






budak2 dah bergelimpangan tido sementara tunggu abah dierg yang x balik2....semua sibuk tanyer bila nak balik jengka....






ni adalah ANTARA barang yang saya bawak balik untuk tempoh seminggu... korang kalau balik kampung bawak barang banyak cam ni jugak ker...? hihi.. ke saya je yg kalau boleh nak angkut satu rumah....beg satu sorang... (walaupun hubby balik semula ke putrajaya ari ahad...) beg mekap , beg kasut2.. beg laptop (laptop je sampai 2 bawak... ) comforter n bantal hadif... swing hijau x bawak.. tapi bouncer biru tu bawak... bumbo seat...beg utk jamu2..suplement mak ngan anak... diapers anak2... (2 paket untuk sarah ngan hadif..) .... bakul susu untuk ke empat2 anak...sudah nyer penuh sendap bonet kereta hubby... (adakah patut lepas ni tuko kereta lain...???hehehe)








tengok gambo ni... cam ader yang x kene jer kan.... heheheh... korang perang tak...?hehehe.
*
*
*
*
yang besar berbotol susu yang kecik elok je tido x yah bersusu kan.... ??? (dina dan fikry.. esok kalau korang dah beso tgk gambau ni misti malu2 kucing kan...)

No comments:

Post a Comment