terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Thursday, December 23, 2010

DINNER SEMALAM???

jangan ingat tak der gambar makanan semalam... saya tak makan semalam yerk.......siang of coz la kene makan... nasik + sayur yang saya tatau dari spesis sawi atau pun bayam... + kari daging rebung...



malam dengan bangga nya saya bagitau hubby.. saya x nak makan malam ni.. jangan beli apa2 yerk.... sekali bila hubby balik dier bawak 3 bijik burger... 1 untuk dier dan dua untuk kana2 bertiga tu... sungguh tergiur hokay... maka tanpa segan silu saya potong 2 each burger.. so sorang dapat la separuh .... saya kata ke hubby.. x per.. makan sket sorang.... skali dina x cukup daaaa... seb baik fikry baik hati.. dier bagi dina burger dan dia tak nak makan apa2 pun.. asek nak minum susu jer...



itu nama nyer tak nak makan kan...?

No comments:

Post a Comment