terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Thursday, December 16, 2010

MALAM AKAD NIKAH....10.12.10

saya balik kampung hari jumaat 10.12.10 tu sebab disebelah malam adik saya yang bongsu nak kawen.. kawen dengan org sekampung juga...


kami balik lepas asar..... and sampai umah dalam pukul 7.30 malam... masa sampai tu oarang dah ramai berkumpul depan umah sebab nak sama2 ikut ke majlis akad nikah kat Masjid Jengka 16.


sampai2 je saya terus tukar baju.... sementara baju dina dan sarah pulak diuruskan oleh adik saya....ayie dengan hadif tak tukar baju pun...


elok2 je kami siap... semua dah ready nak pergi...








ni la bakal suami org... tepi tu yg tudung kelabu is my mom dan yg baju biru tu tak perlu di intro dah... sbb dah biasa gambar masuk sini.. si dina la kan... ntah apa yang dierg dok diskus sampai dina asek mendopngak kepala....






fikry dan hubby... fikry kene 'kunci' ngan hubby sebab dier nakal sangat.. tak sesuai la kan.. nakal2 kat area masjid.. tempat lain boleh consider... hehehe... tapi mmg sepanjang majlis hubby yang kawal dier.. dengan saya.. dier tonggeng jer....







nenek dan hadif... apsal plak la jambul nenek tu terkeluar2 hadif.. hadif tarik yerk...







gambar ni paling saya suka sebab si sarah macam makcik2 je cara duduk dier... betul tak..?






pengantin pompuan.... nama aida... nama sebenar dirahsia kan... hehehe






akad nikah.... dengan sekali lafaz.. sah la dierg jadik suami isteri.... alhamdulillah..... masa ni mula la terkenang zaman moda modi dulu.... terasa bahagia jer... kuikuikui...







salam batal air sembahyang..... adik saya bagi rantai leher...
lepas pada majlis akad nikah.. rombongan lelaki dijemput ke jamuan makan malam kat umah pengantin pompuan.... so.. malam tu makan la kami dengan kenyangnyer.... (eh.... saya makan kurang kenyang kot.. sebab kene pegang hadif.. rugi tak bawak stroller..)


nanti kita sambung plak kenduri kat umah pompuan dan kenduri umah kami yerk....


No comments:

Post a Comment