terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Sunday, January 30, 2011

CNY DESIGNER BAGS CLEARANCE


*** taken from shoppingnsales.com



baru kejab tadi dalam 4.20 saya meredah hujan ke MARRIOT HOTEL PUTRAJAYA... tujuan utama nak tengok2 jer.. sebab saya tak pernah pergi clearance sale handbag ni... :)



sbawak sarah.. parking kat luar.. so bayang kan la.. nak jalan tu susah sket la kan... nak pegang payung.. nak pimpin sarah...tapi akhir nyer sampai juga kat Dewan Langkawi...:)



masa sampai ader dua orang budak pompuan... tgh pilih2 bag... organizer dah start simpan bag...sebab sale will be closed @ 5pm...


yang tinggal bag coach ajer... saya tanyer apa brand lagi ader... dierang kata tadi ader banyak gak brands... such as FENDI, PRADA, MIUMIU, JUICY COUTURE and GUCCI... sbb target saya tadi nak tgk GUCCI jer.. so saya tanya harga GUCCI dierang kata dalam RM2k+++...



skrg ni banyak dah blog jual designer bag ni... biasa saya tgk COACH ajer... dan kalau compare dgn harga blog dan harga yang jual tadi... saya rasa harga kat blog lagi murah la.. tp ader gak yg murah tadi .. contoh macam COACH POPPY dier jual RM550) jer.. which is sama jer ngan harga yang blog jual....



GUCCI saya x pernah plak compare dgn harga kat blog... sbb sebelum ni saya x minat sgt dengan GUCCI...


saper2 yang datang masa dah nak tutup tadi.. dierang bagi additional 10% discount.. :)



hmmmm... nampak gaya nyer kalau hubby jadi pergi EUROPE bln 4 nanti kirim kat dier jela...

No comments:

Post a Comment