terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Friday, January 28, 2011

GapKids/babyGap New Spring Collection




cantik2 kan baju baby... geram jer tengok baju comel2 ni...actually saya baru dapat sms dari GAP



"GapKids/babyGap new Spring Collection is here!
Shop the latest Gap styles for this CNY.
Visit your nearest store today"

kalo nak browse lain2 style... klik GAP



saya ni takder la selalu sangat membeli dari GAP ni.. tapi dalam x pernah membeli... sekali membeli terus dapat membership... hehehe.. tapi masa tu dier buat promotion..... spend minimum RM350 in a single receipt.. dapatla jadi member... masa tu kebetulan tengah ngandung kan hadif.. so kebanyakan beli untuk hadif la...:)


kalau tak silap skrg saya nyer membership dah expired.. sbb dier kena spend RM1K setahun .. tapi dier masih hantar sms sampai sekarang to update me kalau ader sale or new collection...:)
sbb saya suka shopping.. so saya tak kisah sms2 macam ni masuk menyemak dalam inbox saya...:)



No comments:

Post a Comment