terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Thursday, January 13, 2011

KLINIK KESIHATAN PUTRAJAYA PRESINT 3 - PART 2

ingat tak entry saya pasal klinik kesihatan putrajaya yang baru buka kat presint 3 tu... last week saya berkesempatan la pergi ke sana.. sebab sarah selsema...


kalau yang dok dalam kawasan putrajaya atau yang keje kat putrajaya tak der masalah kot nak cari klinik ni... letaknya kat bangunan hijau bersebelahan wisma tani ..tapi kat belah belakang bangunan hijau tu... berdepan ngan tempat parking kereta yang luas tu...hihihi.. paham ker...?






ader dua bahagian... satu bahagian pesakit luar... yang ni kat tepi entrance jer...so once sampai kat entrance dah nampak pintu masukke bahagian pesakit luar tu...kat dalam ni ader farmasi juga...





untuk check up ibu mengandung dan anak2 plak...ader bahagian lain bersebelahan bahagian pesakit luar ....




saya sampai dalm pukul 4... kedua2 bahagian adalah sangat sunyi dan sepi dan sangat memerlukan kehadiran orang ramai yang nak dapat kan rawatan...


tapi kat sini tak der sistem komputer.. semua kene tulis jer... kalau klinikpresint 9 dia akan sms kita ingatkan kita punya waktu appointment... kat presint 3 ni kena lah ingat kan sendiri.... kat sini sila jangan lupa bawa GL yer pada kakitangan Kerajaan... kalau tak kena bayar seringgit kan..? sebab kat sini maner ader HRMIS...:)



tapi saya rasa nak pergi sini lagi la... sebab tak sampai setengah jam .. siap semua keje saya..:)

1 comment:

  1. tapi sekarang ni dah ramai kalau pagi..hehe

    http://www.facebook.com/fotobajet

    ReplyDelete