terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Saturday, January 1, 2011

PLAYSKOOL - MAGIC SWIRL ICE CREAM SHOPPE





pernah tengok kan.. iklan ni kat tv.... saya beli kat anak saya masa pergi toys r us baru2 ni....harga masa beli tu RM59.90 ... ader less sket dari normal price (RM69.90 kalau tak silap) sebab beli masa sale krismas..






kanak2 ni bukan main suka lagi la dapat menan ni.. sebab sebelum ni pergi ngan dierg.. melompat2 dierg nak menda alah ni.. tapi saya tak belikan... tup2 bila saya keluar sorang2 saya belikan.. sajer buat surprise kat dierang .....



tapi saya bagi dierg main sehari jer... pas tu simpan.. sebab nyer... menan ni sesuai untuk peringkat umur dina dan fikry jer... tapi sarah dan hadif pun main juga....so bila dah si sarah ngan hadif pun main.. macam2 jadik... sarah masukkan tanah liat tu kat dalam hidung... hadif plak sibuk nak menelan tanah liat tu.... so sekarang dah selamat menan ni disemadikan dalam stor... kalau nak main tunggu sarah dgn hadif tak der kat umah yerk.. bila tu..?tunggu dierang pergi sekolah la.. tapi ... dina ngan fikry pun pergi sekolah kan... hehehe...

No comments:

Post a Comment