terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Wednesday, January 5, 2011

SHAWL PELANGI LAGI... MISI SHOPPING @ JALAN TAR

ni kesinambungan dari cerita minggu lepas yang saya pergi sogo... dah pergi sogo.. harus la nak meninggalkan jejak kat jalan tar plak kan..?? saya g jalan tar sebab asek teringat je shawl pelangi yang saya beli 2,3 minggu lepas... plan nyer saya nak beli color biru dan purple plak...






sebelum sampai kedai jual shawl yang murah tu... ternampak plak kain kat atas ni display kat patung... punyala cun pada pandangan mata saya.. banyak betul setan bergayut kat mata ni... jadi beli 4 meter (indon yang potong ni bagi lebih sket.. ntah aper motif nyer saya tatau... bukan dapat buat baju budak nipun ngan lebihan yang ciput tu...) kain ni dier letak RM160 sepasang... tawar2 dapat la RM150...





sampai kat kedai shawl pelangi yang murah tu... mula2 saya amek ni... sebab maid mak mertua saya sibuk nak shawl jaring cam saya tu.. so belikan satu kat dier... (color harus la tak lawa sket dari yang saya kan... hehhe.. takder la.. ni je kaler yang lawa sket.. sbb ader 2 kaler je lagi yang tinggal...) harga nya RM8 jer...





yang ni saya x beli kat kedai shawl yang murah tu.. tapi saya beli gak walau pun harga nya RM8 .. kalau kedai murah tu dapat RM5 jer... saya beli sebab suka kombinasi hitam pink purple dan biru tu.....






yang nipun RM8 .. kedai lain gak... apsal kali ni pergi harga jadik mahal plak yerk..?..kalau beli 2 RM15.. masih mahal .. patut boleh dapat 3 shawl...saya beli la jugak sebab kat kedai murah tu dah habis stok kaler biru....





ni jer shawl pelangi yang saya dapat kat kedai murah tu... yang tinggal kaler peach, oren dan purple sahaja lg kat situ... RM10 for both...





yang ni RM8 juga... suka dotted design kat tudung ni... ngan back ground hitam tu.... pada saya cantik la...



tak puas hati la kali ni beli shawl.. sebab last time pergi boleh dapat RM5 jer... yang pelangi tu..kali ni dierang dah mark up...

No comments:

Post a Comment