terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Saturday, March 26, 2011

25th MAC IS MY BIRTHDAY

harap maklum.. ini adalah entry tertunda... bukan sebab sibuk sgt kat opis.. tapi tetiba dapat penyakit 'M' plak....









yer... saya tipu... saya bukan lagi sweet 18... namun begitu saya tetap sweet.. walaupun umur saya 60 tahun... hohohho.. yer sgt la tu.. cam ner la rupa saya bila 60 tahun nnt.. kalau apak saya.. sudah x bergigi.. kalau nenek saya... sudah berguguran rambutnya.. tapi mak saya...? 5 tahun lagi baru 60.. so x boleh nak bayang kan lagi...



AWAS!!!! jangan bayang kan gambar di atas adalah saya.. sebab saya tidak langsung seramping dan selentik itu...



yer.. ini adalah saya... HAPPY BIRTHDAY TO MY SELF.... i love my self very much...so saya harap orang2 sekeliling saya juga sayang kan saya...
sempena meningkatnyer umur saya ni.... pemikiran saya menjadi bertambah matang... saya doakan saya dikurniakan kesihatan oleh Allah swt supaya saya boleh menjalankan tanggung jawab kepada agama..negara.. kepada suami dan anak2.. kepada kedua ibu bapa saya... semoga saya juga sentiasa dimurahi rezeki... supaya saya dapat menyelesaikan segala hutang piutang saya... semoga saya menjadi bertambah langsing dan ramping.. supaya hubby bertambah sayang kat saya... :) dan semoga sentiasa sentiasa berada di dalam rahmat Allah swt selalu...
AMIN
jadi... berapa umur saya?... BIARLAH RAHSIA.....huhuh.. ngada2 kan... cam artis je nak rahsiakan umur... i'm 35 yrs old... so what..??? :) -dah cukup umur tu... SILA BERENTI BERANAK YERK... huhuhu.. tapi x kan 4 orang je anak saya.. i want more n more... !

5 comments:

  1. happy birthday...t blanja aku makan...hahahaha

    ReplyDelete
  2. Happy birthday! Semoga panjang umur, murah rezeki :) Eh, 60 tahun ok lagi, mak saya 61 tahun masih maintain ok ;)

    ReplyDelete
  3. illa...tq.. datang la sini.. aku belanja ko kat alamanda...

    ReplyDelete
  4. mommy cik aiyu.. tq...!
    lama saya tak jenguk dier.. kim salam kat menantu saya yerk.. (teringin gax bermenantu kan kacukan..)huhu

    ReplyDelete