terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Thursday, May 12, 2011

CROCS CASEY PUMP









Saya ternampak blog ronastore buat crocs spree hingga 1 jun 2011... dah provide link website crocs.. so gatal la tangan ni nak tengok latest crocs yang ader kat US.. ssbb last month saya gi crocs kat MV.. saya tak nampak pun kasut yang menawan kalbu...




Cantik tak??? saya sgt berkenan dengan yang nih... rupanyer banyak design yang belum masuk mesia... harga USD 41.99..


sekarang saya ada masalah dengan semua kasut yang saya beli sebab telah menyebabkan sakit kaki... di bahagian tulang mulang di bahagian depan kaki... mula2 sebab pakai kasut ala2 ala an .. tapi bila saya beli kasut mahal pun masalah yang sama juga.. ke sebab tulang temulang saya sudah mula nak rapuh... huhu...boleh mintak tolong ngan anlene ker..?










wah!!! yang ni lagi menusuk kalbu.... kaler biru.. tapi kat website dah habis... kat ebay ader lagi.. tapi dah tak der saiz saya.. saya pakai saiz 6 (yang ader saiz 7 - tatau la boleh lebih kurang ke tak saiz 6 ngan 7 ni..nak kene gi kedai crocs try saiz 7) ... nak maklum kan juga kat sini kat ebay lagi murah.. u all leh dapat crocs ni pada harga USD38.46 n shipping cost is USD17.89. cuma saiz limited lah....




mmm... tambah lagi wish list saya...











1 comment:

  1. Last week masuk kedai crocs tak perasan pulak kasut ni...

    ReplyDelete