terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Monday, March 26, 2012

KISAH 25 MAC 2012

Semalam x pergi mana-mana pun... pagi bangun, pastu solat... pastu dengar hubby plak bangun... tengok2 dier dah bersiap nak pergi main golf... okey... saya tak kisah pun sebab saya panggil cleaner pagi tu untuk tolong bersih rumah...kalo dier ada kat umah .. mula la saya merengek2 nak ajak dier pergi jenjalan.. makna nyer tak sempat la cleaner ni nak buat banyak kerja kat umah...


by 1 pm.. cleaner pun balik sebab petang dier ader kerja kat bangi pulak.. call hubby nak tanya dah makan ke belum... masuk message box pulak... so... bawak anak2 jalan2 cari makan... cari kat area bangi la... lama x cari makan kat sungai merab...


sampai umah hubby dah balik.. tengah lipat kain.. sambil tengok badminton...


bagi sarah n hadif makan... saya makan... then bawak anak2 tido... dan semestinya denga mak sekali la tido kan...

oppsss.. baru ingat .. birthday saya la ari ni...


so malam siap2 pergi alamanda... nak makan aper pun tak tahu.. last2.. makan nasik ayam jer la kat chicken rice shop...


sungguh boring entry kali ni kan....

No comments:

Post a Comment