terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Wednesday, July 18, 2012

ALAHAI ANAK OMAK..


kejadian berlaku sabtu baru ni... saya sibuk mengemas... budak2 sibuk menyepah la kannn .. tapi yang sorang mengikut je ke mana saya pergi... nak masuk bilik air pun susah... masa ni kemas dalam bilik... dier plak baru dapat mentos..mentos ni saya beli 4 ..maknanya cukup 1 sorang la.. tapi hadif makan 3 dari 4 tu.. 2 dah habis malam sebelum tu..ni yg dier terjumpa dalam peti ais...

al kisahnya.. masa sibuk kemas dalam bilik... hadif misti la ikut sama kan... dier pun naik atas katil.. sambil baring2 dier mengunyah2.. sekali tengok.. aikkk! dah tido... jom zoom gambar kat bawah...



tengok la... dalam mulut kunyah kertas rupanya... dalam tangan ader lagi sebijik yang belum sempat masuk mulut... dengan tangan melekit2nya..

alahai anak omakkk.....

No comments:

Post a Comment