terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Thursday, July 26, 2012

HADIAH DARI SUAMI




Sebagai kempen galakan membaca kepada isterinya... "Panduan Untuk Para Wanita"...


suami saya memang suka membaca... saya pula x suka bacaan yang berat seperti buku yg tebal2.. yg memerlukan daya tumpu ... saya lebih suka bacaan ringan... tapi tak bermakna saya x menambah ilmu... maksudnya saya lebih suka membaca keratan2 atau petikan2 yang penting saya... senang cerita .. kalau buku cerita saya hanya nak tau kenapa  jadi begitu dan bagaimana penamatnya...


buku ni saya baru baca separuh... isi kandung agak susah nak faham..perlu daya tumpu yang tinggi... :) saya pula x da masa yang banyak... sbb kalau dah balik umah... dah kena start buat keje umah pulak kan... so terbengkalai lagi 1 buku... dekat sepuluh buah buku yg saya hanya baru baca x sampai separuh buku pun...


tapi jgn ingat saya langsung x minat membaca.. sebelum tidur saya buka facebook.. selain baca status kawan2 saya baca juga pengisian yang kebanyakkannya berkaitan dengan ilmu agama...mana yang x sempat nak baca saya share atau like dulu supaya bila ader masa terluang saya boleh bukak dan baca...

bagaimanapun... terima kasih kepada suami sebab tak jemu2 belikan saya buku... :) semoga suatu hari nanti saya pun ada banyak masa macam dier.. untuk baca buku-buku yg banyak di rumah ...

No comments:

Post a Comment