terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Friday, July 13, 2012

KLINIK KESIHATAN PUTRAJAYA PRESINT 18




Gambar diambil dari dalam kereta jer... sebab malas nak keluar kereta... masa ni on the balik rumah.. tengok2 dier dah bukak penghadang keliling klinik tu separuh.. so dah boleh nampak la lebih kurang rupa klinik...

Klinik ni sebelah je dengan kawasan perumahan saya... di kawasan belakang kompleks sekolah putrajaya presint 18... tak tahu la bila siap... aritu saya target bulan 6 pun x siap2 lagi.. sekarang pun saya tengok masih lagi nampak macam tak der penambahan... mungkin awal tahun depan la kot baru boleh guna...

klinik ni nampak besar juga.. kalau dah siap nanti.. tak perlu la nak ke klinik presint 9... jauh ya amat dari tempat saya di presint 18 ni...

No comments:

Post a Comment