terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Friday, July 27, 2012

KOLEKSI YASALMA



Cantikkan jubah ni... saya dah 'ter'tempah satu .. hehe... belum dapat... boleh la menambah2 baju raya yang ader... raya kan sebulan.. :)







Digayakan oleh pengacara rancangan assalamualaikum TV Al-Hijrah.. Puan Tun Nurul Huda... lagi la nampak cantik.. sebab beliau sendiri pun cantik.. badan pun slim melim...

Lepas ni kita tengok versi saya pula menggayakan jubah ni..agak2 boleh jadik langsing n cun macam dierang2 kat atas tu tak.. hahah... misti la boleh kan.. dengan bantuan Premium Beautiful semestinya... :)


saya tak pasti tempahan masih diambil tapi di bawah ni detail yang saya amek dari facebook yasalma

"Open for order...RM299+RM1 postage - leopard sleeved Abaya for ALL SIZES + PLUS SIZES and also for NURSING (no additional charge) all custom made 3-5 days pls sms ur name/size/height to 0133487508"


***tempahan tudung yang senada dengan jubah pun boleh yer.. harga kalau tak silap RM120.. tapi saya tak tempah pun tudungnya... mungkin pakai dengan tudung hitam atau shawl leopard yang sedia ada..:)

No comments:

Post a Comment