terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Monday, August 6, 2012

COVER IPHONE BARU



baju baru untuk iPhone saya.. :) kalau ader pink pasti saya pilih pink... yg pink belah dalam nya color orangey... yang purple pun ader... fuhhh.. kalau harganya RM20 pastinya kesemua kaler jadi hak milik saya... ngeee...  yg kuning ni belah dalamnya kaler biru muda... cun juga la...

ni kira jatuh chenta pandang pertama lar... masa pergi maxis nak bayar bil broadband saya nampak si kuning ni tergantung menari2 .. melambai2 ke arah saya... tapi masa tu iman pun ala2 kuat .. so tak pergi dekat pun... tapi masalahnyer... si kuning ni asyik la mengikut ke mana saja saya pergi... hatta ke bilik air sekali pun... tidur malam pun tak lena... tapi bab makan tetap berselera.. hahah.. maka nya.. 2,3 hari pas tu disebabkan masih teringat2 pada si kuning ni .. saya pergi semula ke maxis utk beli si kuning ni... tapi katanya tak boleh beli kalau tak der akaun telefon maxis.. tapi nasib baik ader akaun broadband.. dapat la juga beli...

saya survey juga kedai yang jual accesories handphone tapi tak jumpa design yang saya nak ni... dah beli ni kat maxis... saya pergi kedai aksesori telefon kat jusco equine park.. ader pulak design ni di sana.. harga pun sama.. tak payah nak no akaun bagai ....


sekarang si kuning ni.. setelah dipakai hari2.. nampak la kecomotan dier... mungkin perlu dilap2 bagi color kembali ceria atau ditukar kan baju baru ajer ....

2 comments:

  1. akak paling tak suka kuning.. tapi tetiba hubby suruh pakai kereta warna kuning.. sedih betull,,heee

    ReplyDelete
  2. kuning pun tak termasuk kaler yg saya pernah minat... tapi ntah naper.. sejak 2 menjak ni tersuka pulak kuning... :)

    ReplyDelete