terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Tuesday, October 2, 2012

BELIAN DARI ZALORA DOT COM

 
 
 
 
ni first time beli dari zalora... korang misti berkali2 dah kan...??
 
 
 
dah lama pun beli masa minggu pertama raya lagi saya beli kat zalora... orang dah sibuk2 pasal jovian ni dari bulan puasa lagi.. tapi masa tu cam malas la beli.. kang baju tak muat la aper la... lagipun saya baca review banyak yang kata limited pieces jer yang ader dan banyak yang dah sold out...
 
 
 



 
 
raya cuti lama juga.. dalam 8 hari jugak kot... so.. dari buat perkara tak berfaedah baik la kiter  bukak website jual-jualan.. boleh gak cuci mata... dan memang sengaja saya bukak website zalora.. asalnyer nak tengok kasut-kasutan jer.. tapi ntah cam ner teringat pulak kat baju raya jovian...
 
 
ader la kot lebih kurang 10 design lagi kat dalam website yang belum sold out... mula malas gak nak beli.. tapi biasa la.. asek teringat2 la pulak... maka harus la membeli kan... so yg terpilih adalah yang macam kat atas tu la... jubah moden....ader tiga kaler.. kelabu, hijau n peach...
 



 
 
 
agaknyer sebab dah lepas raya.. and orang tak ramai shopping masa tu... so penghantaran adalah sangat cepat... saya order petang dan keesokkan hari dah dapat... punya la pantas service dierang ni...
 
 

 
 
ok ni detailing kat bahagian dada..
 
 
bila try kat badan nasib baik size yang saya amek ngam2 kat badan... tapi sebab ketinggian saya adalah bukan ala2 model.. nampak gaya nyer kena la potong... tapi sampai hari ni tak potong2 lagi... so belum pakai la baju ni...
 

 
 
ni pulak detailing kat bahagian lengan...
 
ok.. jubah ni ader 2 pieces.. satu jubah yang cam kat gambar luar dan 1 lagi seluar cam palazo tu... bahagian atas dier dah siap2 letak lining sebab kain agak jarang...
 
bahagian sisi dan bahagian tengah jubah adalah terbelah... saya cadang nak pakai dengan inner jubah sebab cam terseksa pulak nak pakai dengan seluar yang dier bagi tu.. so saper nak seluar palazo jovian tu boleh sms saya... saya nak letgo murah2 jer...
 
 
jubah ni pun saya ingat nak jahit yang bahagian terbelah tu.. cuma tak pasti nak jahit kedua2 sisi yang terbelah ke atau bahagian depan... uolls rasa bahagian mana patut jahit...?
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment