terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Thursday, October 4, 2012

"...saya pilih premium beautiful sebab Rozita Che Wan.."

 
 
picture: credit to jajaket
 
 
 
 
"..nak tahu, sejarah saya pakai PB 1st set dulu sebab apa..? Saya seorang make-up artis
 
  memang bercampul gaul dengan artis dengan begitu rapat di bilik persalinan. Saya
 
terkejut dan teruja melihat dengan mata kepala sendiri Artis 'Rozita Che Wan' memakai
 
Premium Beautiful Set. Patutlah badan dia sangat cantik. Lentuk, slim dan pinggang
 
kerengga! Badan beliau memang cantik sangat! Teruja sangat nak pakai PB jugak! balik
 
saya search PB ni & terus BELI tanpa ragu2 lagi. BEST PB ni memang kesannya ON-THE-
 
SPOT makin lama saya pakai makin pejal, lemak tipis & syukur berat maintained! Thank
 
You Emma "~Aida Make-Up Artis Damansara
 
 
 
article asal : emma
 
 
 
so yang di luar sana apa tunggu lagi...
 
 
boleh sms/whatsapp saya di 013-3858987
 
untuk sesi percubaan percuma... rundingan percuma... (barang je tak percuma..heheh)

2 comments:

  1. Dah pakai dulu..ingat sakit pinggang, rupa2 sakit pinggang luar biasa..

    ReplyDelete
  2. sakit pinggang luar biasa yang cam mana kak??

    ReplyDelete