terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Monday, December 10, 2012

MAC ALAMANDA DAH BUKA..:)




ni kisah jumaat lepas..malam tersebut saya hantar dina kelas piano di YAMAHA Alamanda.. and kebetulan cikgunya buat 2 replacement class.. so masa panjang la sket kan nak window shopping kat Alamanda.. (walaupun Alamanda tu kecik.. sejam pun dah abis tawaf... tapi sebab tak der tempat lain nak shopping dalam Alamanda ni.. maka seminggu ader 3,4 kali juga saya ke sana... huhu)
 
 
memang plan asal nak menuju ke MAC jer.. sebab hari sebelum tu saya datang Alamanda saya tenagok MAC dan bukak, tapi masa tu saya bawak segala jenis hero dan heroin.. so dah tahu sangat la kesudahannya kisah nyer kalo ada kanak2 ni... so malam jumaat tu memang malam yang ditunggu2 la... huhu





acara dimulakan dengan menagkap gambar bukti MAC dan bukak .. sebelum ni saya ada buat entry pasal MAC .. tapi masa tu belum buka la... so betul la katanya nak buka bulan Disember kan...





terletak betul2 sebelah kedai emas Habib Jewels.. so lepas beli mekap boleh la beli emas pulak... seberang MAC tu kalo uolls boleh nampak adalah Padora






dah tau kan sebab apa saya tergedik2 sangat nak g MAC.. sebab mekap limited edition ni la...comel sungguh.. terutama yg bekas cam purse tu kan.. ader reben2 plak.. masa ambil gambar ni dah lepas beli.. tetiba teringat nak ambil gambar koleksi limited edition tu... minta kebenaran dengan promoter tu.. ndier dengan rela hatinya tolong i amek gambar...and of coz la promoter tu yang free hair dan yang pakai tudung tu adalah saya... :)





ni pun.. limited edition... kat dalam dekat kaunter bayar pun ader lagi set limited edition...




ok... done beli... huhu... asalnyer nak beli 1 jer... tapi terbeli 2 pulak.... nanti next, next entry saya tunjuk isi dalam pulak...:) pas  beli insaf kejab.. terus berazam lima tahun lagi baru nak beli mekap semula... hahaha... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment