terima kasih kerana meninggalkan link anda di blog ini..:)

myNUFFNANG

myNUFFNANG

Monday, August 12, 2013

STOKIS BERGERAK HAI O PUTRAJAYA







 
 
 
 
 
Kehadapan kawan-kawan 1Malaysia,


Setahu saya ramai rakan bisnes HAI O menetap/bekerja di Putrajaya.. malang nya kita susah nak dapatkan stok/tukar Premium Beautiful sebab lokasi stokis agak jauh dari kita kann..??
 
 
Ok la.. menyedari ada di antara rakan di sekitar Putrajaya yang mengalami kesukaran untuk ke STOKIS HAI O yang letak nya agak jauh dari kawasan liputan Putrajaya... dan ada setengah dari kawan-kawan kita yang tidak mempunyai kenderaan dan menyukarkan pergerakan untuk ke stokis.. makan dengan sukacita saya  boleh membantu anda mengambil/menukar barang2 di stokis (of coz dengan sedikit bayaran perkhidmatan ... wakakak .. aci ke tak gittewww?? ) welll.. saper yang mahu jangan malu2 contact saya... anda tak perlu hadir bersama.. just bagi list barang untuk dibeli or ditukar kepada saya...jangan kerana kesukaran ini menyukarkan anda berbisnes... :)
 
 
 
Anything boleh sms/whatsapp saya 0133858987
 
 
tqqqq
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment